Meeldejäävad seigad Home3 töötajatega: “Arvasin, et kui koer ka redelit pidi üles ronima hakkab, siis…”
Klienditeeninduses töötamine võib tunduda keeruline, sest üldjuhul pöördutakse klienditeeninduse poole, kui mingi mure vajab lahendamist, kuid see võib endaga kaasa tuua ka lõbusaid hetki. Home3 töötajatel on olnud omajagu naljakaid kogemusi klientidega, alates veidratest tehnilistest kõnedest kuni üllatavate nõudmisteni. Toome teieni mõned lõbusad juhtumised, nii et olge valmis tervendavaks naeruks ja mõneks meeldejäävaks seigaks!
Home3 esinduses ootab teid inimene, kes on klientidele just see, kellega nad esindusse sisenedes esimesena kokku puutuvad – ta on just see naerusuine nägu, kes kliente tervitab. Seetõttu peab ta olema valmis selleks esimeseks emotsiooniks, millega klient esindusse jutule tuleb. „Oli kord nii, et klient tuli meie juurde jutuga, et tema tuli meiega pahandama, sest ta on väga nördinud ja kuri. Vestluse ja toreda teeninduse käigus esmased emotsioonid laabusid ning klient läks ära ning lausus: „No teie olete siin kõik nii toredad teenindajad, et teiega ei oska isegi kuri olla.““ Home3 naerusuisel töötajal on tulnud ette veel pahandavaid kliente, kes on talle näiteks kurtnud, et pult ei toimi. Peale väikest vestlust on selgunud, et klient ei olnud puldile patareisid sisse pannud.
Meie esinduse haldjas ei pea siiski tegelema vaid klientidega, kes temaga „proovivad pahandada“, sest see on sisuliselt võimatu tema rõõmsameelsuse tõttu. Tuleb ka ette inimesi, kellel on omapärased ostusoovid. „Meil käis vahepeal üks härra, kes ostis digiboksi pulte viie kaupa, mis on väga ebatavaline, sest mõte läheb koguaeg sellele, et kuidas neid pulte nii palju kulub ja miks neid üldse nii palju vaja on. Hiljem tuli välja, et sellel samal härral on kodus üks suur Mastif, kes neid igapäevaselt nahka pistis. Härra sõnul midagi muud ta kodus ei näri ja üldiselt on kutsu hästi kasvatatud, aga just meie puldid pidid eriti ahvatlevad ja maitsvad olema. Tore teada, et isegi koerad hindavad meie kvaliteeti.“ Kui juba söögi peale teema läks, siis kui koertele on eriti maitsvad meie digiboksi puldid, siis mõned kliendid on leidnud ka põneva viisi, kuidas peale lepingu lõppu kasutada meie SAT-TV antenne – kui selle jaoks enam vajadust pole, siis saab ühe kliendi sõnul seda kasutada vokkpannina või talvisel ajal kelguna.
Rääkides SAT-TV antennidest, siis on vaja ka inimesi, kes neid kodude külge paigaldavad ja nendeks on meie tublid tehnikud. Home3 tehnik sõidab mööda Eestit ringi ja tagab selle, et telepilt ilusti kliendi telerisse jõuaks, kuid mõnikord tuleb paigaldustel ette raskusi. „Oli juhus, juba küll aastaid tagasi, kui kliendil oli majasuurune ja hirmsalt kuri koer. Koer oli tavapäraselt lahtiselt ja jooksis mööda aeda ringi, sest terve krundi ümber oli kõrge aed. Kui kohale jõudsin, pandi ta puukuuri kinni, et ta mind hommikueineks ära ei sööks. Hakkasin siis tööga pihta – võtsin redeli, panin maja toele püsti, võtsin antenni ja hakkasin sellega redeli poole liikuma. Samal hetkel nägin, et väike peretütar läheb puukuurist jalgratast võtma. Muidugi ei suutnud ta koera kinni hoida ega ilmselt üritanudki. Tema tõenäoliselt ei teadnudki, et koer seal on ja et teda ei tohi välja lasta. Mul oli redelini mõned sammud jäänud ja ma hüppasin vist sealt samast umbes poole redeli peale…ja seda koos antenniga. Arvasin, et kui koer ka redelit pidi üles ronima hakkab, saan antenni kilbina kasutada. Kõik lõppes siiski õnnelikult, perenaine oli aknast seda sündmuste jada näinud ja tormas ka juba õue. Pani koera uuesti kinni ja mina sain värisevate jalgade, kõrge pulsi ja rinnust välja karata tahtva südamega edasi töötada.“ Nagu siit kahest loost välja koorub, on SAT-TV antenn väga universaalne – kasuta nälja korral vokkpannina või kurjade loomade puhul isegi kaitsekilbina.
Tore on tõdeda, et kõik kliendid ei ole pahased, kui nad meile esindusse tulevad ja ei aja tehnikutele kogemata kurjasid koeri kallale. Kõnekeskuse töötajad oskavad öelda, et mõned pikaajalise staažiga kunded teevad pühade ajal neile kõnesid ainult selle pärast, et lihtsalt häid pühi soovida kõnekeskuse toredale kollektiivile. „Aastaid tagasi, kui olid veel kasutusel kollased telefoniraamatud, oli seal kirjas ka minu kodune lauatelefoni number. Õhtult töölt koju jõudes sain üllatusena ühe tänuliku kliendi kõne, kes kiitis mind ja meie kollektiivi hea töö eest.“
Töötamine Home3-s võib olla emotsioonide poolest nagu Ameerika mäed, kuid naljakad kogemused on kõike seda väärt. Alates klientidest, kes unustavad puldile patareid sisse panna, kuni kliendini, kes soovis SATi taldrikut vokkpanni või kelguna kasutada. Vaatamata tööga kaasnevatele väljakutsetele saavad Home3 töötajad alati tagasi vaadata nendele naljakatele juhtumitele, mida ka omavahel jagatakse ja nende lõbusate kogemuste üle koos naerda. Nagu öeldakse, et naer on parim ravim ja klienditeeninduses võib hea naer ja hea tuju sind kaugele viia.